måndag 28 november 2011

Jag vill ha ett snack med Berits chef.

Detta beteende är inte acceptabelt.

Vi spenderade söndagen då Berit valde att härja fritt i vårt rike med att skyffla runt ungefär 20 ton grus. Anledningen till detta är att herr och fru Ekblad ska bygga en carport och då ska det minsann grundas ordentligt! Mitt arbete i detta var att kratta ut allt grus tillsammans med mamma medan pappa ägnade sig åt det omåttligt manliga arbetet att köra traktor. Min rygg och mina armar har sjuk träningsvärk idag kan jag meddela.

Som en följd av det jävla evighetsregnandet som präglat denna fantastiska höst var det ett härligt underlag vi hade att plaska runt i ;

Leran kanske är till för att motivera mig till att åka ifrån julen till andra sidan jorden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar