fredag 24 augusti 2012

Det var det.

Sista dagen har spenderats med att hosta och jobba. Jag och Ellen körde vårt sista grottäventyr för säsongen  och när jag kom hem väntade städning med en inte allt för intakt städutrustning. Efter att ha skrämt skiten av mig kom Freja och gav mig en välförtjänt paus. Vi tog vår sista promenad för året och efter det svidade jag om till min eminenta paljettkjol. Den har nämligen inte använts på hela sommaren (förutom att tjäna som konstverk på väggen då förstås) så jag kände att det var dags att använda den. Jag städade vidare och bekämpade mina sista Gotländska spindlar. För den här säsongen. Jag säger bara det - Gotland, jag tror vi ses igen!

Så jag väljer att sammanfatta dagen med två bilder.



1 kommentar:

  1. Hjärtat! Gotland är bra men hemma bäst....eller....
    puss och kram

    SvaraRadera