måndag 26 november 2012

Glamour är mitt förnamn. Och mitt efternamn.

Att det är tyst på bloggen innebär inte att jag lever ett händelselöst liv, inte alls. Tvärtom händer det en himla massa grejer just nu, jag tror aldrig jag gjort så många olika inspirerande saker på en vecka. Jag har till exempel åkt buss. Jobbat lite. Bakat. Vart ute i metropolen Lidköping, gjort stan osäker och allt sånt där. Trott att jag skulle lyssna på en liten spelning med Promoe men istället insett att han har sjukt tråkig musiksmak som DJ. Ätit choklad. Varit på jobbintervju. Pysslat. Åkt tåg. Ja, nästan mest åkt tåg faktiskt. Ni hör ju helt enkelt varför det är av yttersta vikt att jag har en blogg som jag kan dela med mig av mitt extremt glamourösa liv i.
En gång bakade jag kladdkakemuffns med Ellen. Vi åt upp nästan allihop.
Såhär roligt var det på Promoe. 
Vi försökte få till en enda bild där det INTE såg ut som att vi hade knarkat. Det här var det bästa vi lyckades åstadkomma.
Finn ett fel.
Myste hemma hos Josefin. Inte helt säker på om det är fysiskt möjligt att äta så många lussebullar som vi gjorde. Det kan ha varit en illussion.

1 kommentar: