fredag 21 december 2012

En gång till, en gång till, en gång till!

Härmed presenterar jag en liten bildserie jag väljer att kalla "fat baby flying". Den är från när jag hoppade fallskärm på NZ i våras, och utav okänd anledning har mina hjärnceller glömt bort att lägga upp dessa bilder.
 
När jag skulle ut ur planet fattade jag inte att det var min tur så jag bara satt kvar. Därför fick min instruktör skyffla ut mig ur planet, jag hjälpte verkligen inte till över huvud taget utan satt där som en lealös påse chilinötter. Men ut kom vi, sket på mig höll jag på att göra och helt fantastiskt var det! Och nej, jag skriker inte på den första bilden. Jag var för rädd för att få ut ett endaste ljud. Det där är bara en klassisk Håkan-min (ni vet när han är exhalterad för att han ska få säga "kanske en hund" i juldikten).





2 kommentarer:

  1. Underbara bilder, jag vill också våga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att göra! Det var så jävla roligt. Helt klart den bästa adrenalinkicken jag någonsin fått, och helt klart det läskigaste också.

      Radera