måndag 3 december 2012

Och jag tänker göra det långsamt.

Nu är jag tillbaka i verkligheten efter allt födelsedagsfluff i helgen. Inledde med att kvällsjobba lite igår på ett julbord och fortsatte starkt idag med att provjobba på turistbyrån i Skövde. Det så himla roligt och jag tyckte det gick bra, så nu är det bara att hålla alla knän och leder på att de tyckte det också. Med sånt där vet man ju aldrig.

Igår var det en fabulös solnedgång som underhöll mig på vägen till Göteborg. Eftersom boken jag läser för tillfället suger så får man hitta något annat, och för tillfället är det att titta på snön samt spela Mahjong - ett närmast beroendeframkallande klassiskt spel.

Jag vet inte vad det är med mig på vintern och med snön. Det är så fint och jag kan bli tårögd bara jag tänker på den. Manligt, jag vet. Men se på den då! Tar någon den ifrån mig dödar jag fan en kattunge.

Genom ett tågfönster. Detta Kinnekulletåg jag spenderat så många timmar på genom livet.

1 kommentar:

  1. Fy fan vad vackert! Du har mitt med-tycke att strypa katten om så måstes!

    SvaraRadera