tisdag 12 juni 2012

Bildexplosion

50-årsfesten i lördags blev som sagt superlyckad. Mamma och Karin hade planerat väldigt bra med en tipspromenad som handlade om pappa och Henrik och alla dumma saker de gjort under sitt liv. Farmor hade dammat av en gammal sång hon skrev till deras 40-årsdag och jag och pappa hade uppdaterat vårt sångutbud och körde några låtar. Det regnade mest hela tiden men lite senare blev det sol så småkusinerna och jag tog ett kvällsdopp och torkade i bastun. Det är alltid roligt att träffa släkten och vara hemma lite, Alexander säger att han aldrig träffat någon som är så hemmakär som jag. Jag vill alltid stanna kvar hos mamma och pappa men det går ju inte. Har hört talas om det här med att man ska bli vuxen någon gång, så jag får väl försöka med nåt sånt. Här kommer iallafall en jävla massa bilder, det var så svårt att välja ut!
Sofia och den extremt goda köttex-maten!
Hela tjocka släkten!
Gudfadern, mamma och kusinernas kusin.
Något gott förde regnet med sig iallafall!
Pappa avnjuter kubanen han fick i present.
Pappa och hans favoritsaker: en bok om öl, en gitarr och en hatt.
En tidig far.
Henke fick snygga presenter.
Jag och Anton filosoferar på bryggan.
Gabbe knows how to bring it.
Min kära bror Kandidaten.
Coolaste brillorna som nu ungefär halva släkten äger. Jag vill också ha ett par!

Kvällsdopp på gång!

Oskar var modig.

1 kommentar:

  1. Hej! Och så var ju du hemma och med på festen, ingen bra fest utan Tove!
    Kram och ha det bra
    mamma

    SvaraRadera