onsdag 27 juni 2012

Tatilering

Jag ska förresten göra en tatuering till, denna gången i nacken eller långt upp på ryggen. Det ska bli en svala för mormor och jag har hittat en kopp (!) med den svalan jag vill göra. Jag måste bara hitta tid att gå till en tatueringsstudio som är bra och boka tid och så kanske de kan rita om den lite också. Tror dock att det kan vara väldigt fullbokat på de bra ställena i Visby på sommaren, många kanske gör tatueringar på semestern? Här kommer en bild iallafall! Det är svalan i mitten kan man säga, inte den största och inte den man bara ser hälften på. Och inte den som är ensam längst ner.
Jag har lånat bilden från elsa.elle.se, om någon skulle få för sig att stämma mig eller så.

2 kommentarer:

  1. åhh vilken underbar ideé! tycker nacken:) lr bakom örat/bakre halsen ;) kanske? jätte fint:) hoppas du har de bra och står ut med alex och att han står ut med dej i eran stora stuga :P marmis empe <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det blir nacken, jag vill ha en annan tatuering bakom örat sen :) Haha jadå vi står ut, lite trångt men det är ju bara över sommaren. KRam på dig! <3

      Radera