tisdag 5 juni 2012

Kändislivet

Jag var med i radion förut idag och blev intervjuad om vårt nationaldagsfirande på Lummelundagrottan imorgon. Vi ska ju baka Gotlands längsta tårta - 12 meter ska den bli. Det var på P4 Gotland tror jag men jag missade det så jag har ingen aning om hur det blev. Fick ett uppmuntrande sms från Kerstin iallafall så jag tror inte jag sa allt för konstiga saker (om hon inte ljög då förstås ;).  Så man är ju rätt känd nu då. Jag tycker ändå att det är viktigt för oss celebriteter att inte se oss som bättre än alla andra. Som de säger i Bröllopsfotografen; "När vi dör, då är vi alla lika". Jag försöker leva lite efter den devisen. Försöker också hålla fotograferna på avstånd, men det är ju inte alltid lika lätt. Jag kände även när jag var och tränade att folk hade en helt annan syn på mig nu. Men som sagt, det är ändå viktigt att beblanda sig med massorna ibland. Visa att man bara är människa, liksom. Hon på radion var för övrigt jättetrevlig, för hon visste nog inte att hon hade med det här att göra:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar