söndag 17 juni 2012

En hårt arbetande kvinna

Jag har haft en helt fantastisk helg trots att jag ägnat mig åt hårt arbete. Jag har jobbat lite i cafét eftersom de bara är två där för tillfället, och då är det lite svårt för dem med den här så kallade ledigheten man har hört historier om. Så istället för att guida har jag kastat en kakkylsdörr på foten, slängt skedar i golvet och bränt en eller annan våffla. Och gjort lite mackor och kakor och sånt då förstås. 

I fredags blev jag och Freja medbjudna till Kerstins släkt för att åka lite höflak. Det är en grej de gör varje år för att fira att barnen fått sommarlov. Vi skumpade runt med ett totalt punkat däck, musik i högtalarna och vind i håret och avslutade med en grillning på stranden. Efter det rullade vi tillbaka på ett betydligt helare däck (det trasiga blev magiskt utbytt medan vi åt) och spelade pingis uppe på en loge. För att avrunda en perfekt kväll åkte vi till en av Kerstins polare och badade tunna med utsikt över östersjön. Nån som är avundsjuk? 
Den snygga kärran vi åkte i. Lövad och klar!
Sittplatser.
Vår middagsplats.
Kerstin och Lena.
Feel the awesomeness.
Alltså det ÄR kul med hoppbilder, okej?
Badtunnehuset. Synd att man inte ser något.



1 kommentar:

  1. Oj vad mysigt!!!!
    Men nu åker vi till Barcelona och myser, vi hörs om en vecKA. GLAD MIDSOMMAR!
    kram
    mamma

    SvaraRadera