torsdag 19 juli 2012

Bara för att jag vill ha hög kvalité på min burgare!

I lördags gjorde jag och Freja slag i saken och genomförde min första utekväll här i Visby. Vi började hemma hos henne och gjorde i ordning oss och åkte sedan in till stan. Helt plötsligt var klockan två och vi hade pratat bort hela kvällen. Vi gjorde några tappra försök att dansa till dålig musik men kände snabbt att om vi skulle göra det får de kosta på sig en bättre DJ först. Kvällen slutade med ett obligatoriskt besök på Max. Freja konstaterade då att "du ÄR fan jävligt jobbig när du beställer mat" bara för att jag råkade beställa ett maxmål utan lök på burgaren, med chili cheese istället för pommes frites, och en liten dricka istället för en mellan. Och en dipp. Men till mitt försvar så har jag vissa behov som behöver fyllas. Så att säga. (Ni minns väl fergburgern?)
Vi inledde kvällen, pigga och glada!
På ett jättemysigt ställe där vi satt och chillade i sofforna.
Jag påminner lite om en knarkare på den här bilden men jag tyckte ljuset blev häftigt!
I slutet av kvällen; lite mindre pigga och med kragen på sne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar