lördag 28 juli 2012

Safarihatten var med igårkväll också, tillsammans med ett gäng andra härliga hattar.

Uppdateringen om mitt hyperintressanta liv fortsätter! I onsdags var vi och lyssnade på Den Svenska Björnstammen inne i stan och jag måste högaktligen få påpeka att de var mycket bättre live än inspelat. När man lyssnar på deras låtar inspelade så har de en massa töntiga "bep-bopi-bopdiduu"-ljud men live så har de tagit bort dem. Detta till deras favör!

Dagen efter spenderades i den stekande solen på playa del Brissund med Freja, Kerstilainen och Fabian. Det var min första beach-dag i sommar så jag är nöjd!

Både igår och idag har det varit hur varmt och skönt som helst så på kvällen igår åkte vi till ett kalkbrott på norra delen av ön och chillgrillade tillsammans med en massa härliga människor. Det spelades vattenbrännboll, kubb (som jag visserligen inte deltog i), grillades smores (och nu är smores-coden officiellt knäckt) och hoppades från höga klippor ner i det klara vattnet. En helt klart värdig kväll! Bilder på detta hoppas jag kommer, jag tror speciellt att de från vattenbrännbollen kan bli intressanta. Jag hade inte med mig kameran så jag måste luska runt lite angående detta. Under tiden bjuder jag på en smaskig bild från förrförra veckans event på jobbet.
Alla passar i safarihatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar