söndag 1 april 2012

Älskade Nelson

Jag har under tiden här på Nya Zeeland nästan bara lagt upp bilder från våra utflykter, roadtrips och äventyr och det känns inte riktigt rättvist. Staden vi bor i, Nelson, förtjänar därför ett eget inlägg. Det är en mysig liten stad som är hem till alla möjliga lustiga religionsuppfattningar, bland annat the holy rollers. De går ut efter varje Gudstjänst och rullar sig i gräset för att hitta Jesus. Man får ju hoppas att de inte har finkostymen på sig.

Jag tog helt enkelt en promenad genom vår stad med Anna och Alexander och tog lite bilder. Okej jag köpte lite saker också, jag kan inte gå på stan utan att köpa. Men mest tog jag kort!









2 kommentarer:

  1. ...tack!!!!för alla fina bilder och roliga kommentarer!
    Nelson ser jättefint ut.

    Ses snart
    kram
    mamma

    SvaraRadera
  2. samma som mamma
    pappa

    SvaraRadera