måndag 16 april 2012

Leap of faith

När vi var uppe och åkte Luge passade vi på att ta lite hoppbilder med den fina utflykten. Alexander försökte sig på den ädla konsten att ta kort med två kameror samtidigt. Det gick sådär. Sen skulle han ta en bild på Martin själv och då tänkte jag crasha bilden och gallopperade likt en frustande hingst i månskenet in bakom Martin och kastade mig framåt som en längdhoppare av rang. Resultatet? När jag landade halkade jag på leran och landade med en smäll på ena höften och lerade ner hela byxorna. Rullade en liten bit. Jag kom inte med i bild, endast lite hår i ena hörnet. Den bilden lägger jag inte upp. För samtligas skull.

Försök till hoppbild tagen med två kameror samtidigt. Failure!

Försök till hoppbild tagen med en kamera. Success!
Just nu sitter vi på flygplatsen och väntar på att få gå igenom säkerhetskontrollen. De har gratis internet här, det gillar vi. Det borde de ha på alla flygplatser, för då slipper man prata med varandra medan man väntar, och vi kan likea varandras statusar på Facebook istället. Snart är vi i Auckland. "Gilla".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar