fredag 6 april 2012

Glad Påsk

Idag är det påskafton och det firar vi med de sista proteinerna på tre veckor. Vi har lite påskgrillning de sista roomiesarna som är kvar och ska avsluta dagen med den sista myskvällen i Nikau Apartments. Sedan blir det nudeldiet. Väldigt effektiv om en plånbok vill gå upp i vikt.

Just nu är jag inne och väntar på att vitlöksbrödet ska gosa till sig i ugnen medan de andra är ute och vaktar köttet på grillen. Vi har till och med fått tag på en engångsgrill, trots att de är väldigt unika i detta land.

Jag när jag träffade min kompis Nisse för ett par veckor sedan.

2 kommentarer:

  1. Hej, åååhhh vicken söt säl, ser nyfödd ut, en sån skulle jag också vilja träffa!
    var rädd om dig! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. jag vill också vara kompis med Nisse

    pappa

    SvaraRadera