onsdag 16 maj 2012

De mest ointressanta 12 textraderna någon någonsin skådat

Idag var jag tvungen att åka in till Visby igen för att Telenor har lyckats skicka mitt bredband till fel adress. Alltså måste pappa hämta ut det i Götene, och det går inte utan min legitimation så jag har varit inne och postat mitt pass. Då tänkte jag att det är lika bra att kolla internet också, men jag har fortfarande inte fått något ytterligare svar från jobbet jag sökt. Börjar tappa hoppet lite där.

Jag var inne hos en guldsmed och frågade hur mycket det skulle kosta att gravera in två namn till i min klocka och det skulle bara kosta 175 spänn, jag trodde det skulle vara mycket dyrare. Så det ska jag göra när det blir glada tider den 25e.

Tänkte även grilla i min ensamhet när jag kommer hem idag, det var extrapris på fläskfilé så jag ska köpa grillolja.

Nu insåg jag att detta kan vara det mest ointressanta inlägg jag skrivit i mitt liv, men jag har ingen att prata med för tillfället eftersom alla jobbar. Så jag skrev det här istället.

Synd för er att ni spenderade två minuter med att läsa detta ointressanta. Nu ska jag köpa grillolja. Hej då.

1 kommentar:

  1. Väldigt intressant inlägg må jag skriva...till och med mkt mer intressant än om att du var chocklad sugen ;) men men jag skcikar ett sms oxå tror att de går snabbare men tanke på din "tur" med internet :p haha kram på dej din banan! <3// E

    SvaraRadera