onsdag 23 maj 2012

Vardagsspänning

Utöver promenader så har det faktiskt hänt två lite ovanliga saker på sistone som jag tänkte berätta om.

1. Igårkväll var jag med om en traumatisk händelse. Jag kommer att få bearbeta det länge, och både min kropp och min själ lider i tystnad. Igårkväll, när jag oskyldigt var påväg ut för att borsta tänderna, blev jag attackerad. Undersidan av min barfota-fot blev attackerad av en mördarsnigel som mosades långsamt under min tyngd. Konsistensen... var.. äckligare än man kan tro. Jag kan nästan svära på att jag hörde den skrika.

2. Idag sprack mina byxor i röven under en guidad visning. En guidad visning där alltså jag var guiden. RRRRIIIITTCH hördes ljudligt och jag brast ut i skratt. Som tur var hade inte hela gruppen samlats än men en liten kille på typ 14 bast kollade förskräckt på mig och sedan ner i fontänen med mystisk fokusering. Som tur var så var det sista visningen för dagen så jag behövde inte skämmas allt för länge. Det negativa är att det var mitt enda par jeans så nu måste jag köpa ett par nya.

2 kommentarer:

  1. Hej hjärtat! Har inte kollat sedan i söndags, vilka underbara bilder, vad jag är lycklig att du älskar världen och det vackra och att du delar detta med oss!
    Bloggen ser annorlunda ut, det kanske beror på att det är ny design?
    Kram
    mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag har ändrat allting, jag tyckte det blev fint såhär och så bra att man kan kolla gamla inlägg till höger också! Om man nu skulle vilja... :)

      Radera