tisdag 15 maj 2012

Det rullar på

Nu sitter jag här igen, på kära gamla Donken. Sen sist har det inte hänt så mycket, jag har fortsatt gå till jobbet vilket är en bra sak. Jag har guidat en del turer nu och jobbat i butiken med att märka varor och fixa och pilla i hyllorna. Idag har jag även varit andreguide på mitt första grottäventyr och jag tyckte det gick bra. Det var ingen som påpekade något negativt iallafall! Nu är jag rätt grym på att köra liten liten orange plastbåt i trånga utrymmen också. Bucketlist-check!

Idag är det varmt och skönt ute, när man kommer ut ur grottan känns det som högsommarvärme men man blir ju lite lurad av att springa runt i 8-gradig värme hela dagarna. Det växlar en hel del också, vissa kvällar har det varit så kallt så att jag skakat när jag vart ute och borstat tänderna och ibland är det shortsväder.

Och nu: lite bilder på trädgården.
Första frukosten ute i solen
Första handtvätten tvättad i duschen hänger ute
Sämre duschutsikt kan man ha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar