lördag 26 maj 2012

Om ingen annan vill ta kort på mig får jag väl göra det själv

Jag har länge sökt under varje stock och varje sten för att hitta en shortsdress. Det är svårare än det kan verka vill jag meddela, för folk i den här världen är ju så jävla korta! I Thailand fanns det en hel del fina men där är ju alla människor så små. Så fort jag kom in i en butik sa de "eh we no hafe bik size!" så det var bara att ta mitt breda arsle och backa ut igen. Ibland lyckades jag trycka mig i de där shortsdresserna, men då var axelbanden 2 dm för korta istället och samma fenomen verkar finnas här hemma för på två år har jag inte hittat någon som är tillräckligt lång. FÖRRÄN NU. Fantastiskt. Igår köpte jag en svart liten en på H&M för ynka 99 kronor (hörde jag ett "hurray!"?)

Så skulle jag ju ta kort på den här grejen för att visa alla mina intresserade 6 läsare. Det gick sådär - det känns ju så jävla töntigt att stå för sig själv och le in i kameran så jag försökte spexa till det lite. Skutta runt och sånt där, göra nåt kul. Och ja. Ni ser ju...



1 kommentar:

  1. Haha nice dress:D kan ju info... (Bara för att retas :P ) Att jag har haft en sådan dress du letar efter i typ 1 ½ år som var FÖRSTOR för mej^^ skänkte den till kyrkorna :P hihi men den du hittade var riktigt snygg! bra att du inte är död:)hade varit väldigt tråkigt!!! puss på dej tufe! <3

    SvaraRadera