lördag 21 januari 2012

Chilldill

Idag har dagen spenderats lugnt, började med att gå en liten sväng på marknaden där jag inhandlade ett par solglajsor eftersom jag råkade ha sönder dem när jag skulle böja dem rätt. Solade lite under dagen och mötte sedan upp större delen av klassen för en svindlande brännbollsmatch i parken. Vi kan säga att resultatet var av varierande art, men den sista matchen vann vi grovt! Jag skulle även demonstrera hur grym jag är på att hjula på en hand, kolla bilden här nere! Jag ser lite blek ut, men tro det eller ej så har jag lite hudfärg. Nu vankas det utgång för första gången i Nelson för min del och i morgon förmiddag blir det vintage-marknad.

1 kommentar:

  1. ...visste inte att du kan hjula på EN hand, på 2 har du ju hjulat hur mycket som helst, verkar som om foten är ok och vilken vacker park....
    hörs på söndag
    gissa vem...

    SvaraRadera