söndag 25 december 2011

Change of plans

Det har blivit lite ändrade planer. Jag hade ju tänkt att ta dykcertifikat på Koh Tao men jag har gått och blivit sjuk, hosta och ont i öronen, så jag kan inte dyka. Därför ska jag idag åka vidare till nästa ö, Koh Samui, istället. Koh Tao är så litet så om det är dåligt väder finns nästan inget annat att göra än att dyka. Och det har varit dåligt väder ända sedan vi kom hit så vi har redan gått i alla butiker och hyrt moppe, så jag känner mig ganska färdig här. Jag åker vidare med Liza och Erika medan Carro, Malin och Carin stannar kvar här tills den 29e, då vi alla möts igen på Koh Pagnan.

Nu hoppas vi på lite sol så vi kan få lite färg! Det syns verkligen inte att jag varit i Thailand i 10 dagar, jag ser ut som en vanlig vinter-tove. För övrigt står det på yr att det är sol här. Men det är det inte. Det blåser och är molnigt. Första dagen hade vi lite sol iallafall, och då hyrde vi moppe och åkte till andra sidan ön. På en kvart.

1 kommentar:

  1. Hej Tove! Jäkla otur att du inte kan dyka, som du hade ett fram emot så länge. Men det kommer nya möjligheter, blir kul att se den nya ön.
    Ha det bra, vi hörs snart.
    Mamma

    SvaraRadera