måndag 12 december 2011

Sista natten med gänget

Nu var alltså den sista kvällen hos mamma och pappa in tha woods över. Imorgon ska jag äta mysfrukost med mamma och myslunch med pappa och mysmiddag med Alexander. Det är väldigt sorgligt med avsked och the last supper(s) eftersom jag är en så sjukt hemmakär person. Alla jag kramat hejdå, tro mig när jag säger att gråter jag inte när jag kramar er så gråter jag senare på kvällen. Kommer sakna alla mina fina vänner, familjemedlemmar, katter och hästar något fruktabelt. Nu ligger kissen vid min fotända och myser och jag hoppas han stannar hela natten. 

Det tråkigaste med den här resan ska bli att inte kunna berätta för mormor om allt jag gör. Det var en av de saker jag hade sett mest fram emot för hon var så intresserad så det var alltid roligt att berätta saker för henne. 

Nedan följer världens bästa familj. 


1 kommentar:

  1. Oh lala vilken snygg bild på en snygg mamma!
    Puss och kram i alla fall, från mamma.

    SvaraRadera