lördag 24 december 2011

Koh Tao

Igår var det den skummaste julafton jag varit med om. Hela dagen saknade julstämning men på kvällen piffade jag till vår veranda lite grand med en guldig julgran med mina smycken som julkulor. Jag startade lite julmusik och när alla lagt sina klappar under granen blev det lite julmys iallafall. Jag fick två fina pärlarmband av Carro som var min secret santa. Jag och Liza avslutade dagen med att äta lite godis i sängen och kolla på Sunes Jul. Hon undrade lite skeptiskt hur många gånger jag sett den egentligen. Då sa jag att jag sett den tillräckligt många gånger för att sjunga "nu ska vi hugga gran, JA, nu ska vi hugga gran, JA, nu ska vi hugga oss en graaaaaaan" varje gång vi hugger gran.

Sen vi kom till Koh Tao har vi inte hunnit med så mycket. Vi hyrde moppe första dagen och åkte till andra sidan ön på en kvart. Koh Tao är bara 21 km2 stor så det finns inte så mycket här. Det finns fina stränder och bra dykning, men det blåser och regnar så vi kan inte sola och bada och jag har fått problem med mina öron så jag kan inte dyka. Därför funderar jag på att åka med de andra till Koh Samui imorgon när de åker med färjan.

I förrgår kväll var vi på en eldshow på Sairee Beach som var sjukt bra. Mycket mysigt att sitta där i mörkret och lyssna på musiken och titta på elden. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar