fredag 2 december 2011

En ohälsosam relation

Början på december brukar alltid vara spännande för mig eftersom jag fyller år den 4e, vareviga år. Jag har alltid varit som ett barn på julafton på min födelsedag men i år hinner inte riktigt den känslan infinna sig. Det är för mycket papper som rör sig i mitt liv just nu, jag tror jag kan sträcka mig så långt som att säga att vi har en ohälsosamt nära relation till varandra. För att motivera mig lite och påminna mig om vilken fantastisk månad det är för alla eftersom jag fyller år så lyxade jag till det lite i morse med frukost på Café 3B. 

Okej, den riktiga anledningen till frukosten var att jag skulle skära upp min arm och byta p-stav men var för tidigt inne i stan och inga butiker hade öppnat, så vafan, jag var tvungen att göra NÅGONTING. Men lite peppad blev jag allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar