tisdag 6 december 2011

Man kanske skulle göra ett besök hos Grommedamen trots allt

Om man har facebook eller har gått utanför dörren det senaste dygnet har man förmodligen märkt att det snöar. Igårkväll gick jag och min vän och hennes hundar ut för att njuta av den första, och kanske sista, snön.

För tillfället sitter jag och lägger in alla mina svar från sommarens enkätundersökning för LäcköOperan, men jag kände att jag behövde en liten paus. Ibland blir man verkligen förundrad över hur folk skriver, trots att det står "texta tydligt". Det är till exempel möjligt att en av besökarna varit på Grommedamen på Läckö Slott.... (?)


Om man har facebook eller har gått utanför dörren det senaste dygnet har man förmodligen märkt att det snöar. Igårkväll gick jag och min vän och hennes hundar ut för att njuta av den första, och kanske sista, snön.

3 kommentarer:

  1. åh vad härliga bilder, ser ut som det kommit en hel del snö där nere? Här har mest bara pudrats ett väldigt tunt lager, näst intill obefintligt!

    SvaraRadera
  2. Ja kanske nån cm eller så men det är typ nollgradigt så det håller på att smälta bort redan :)

    SvaraRadera