måndag 19 december 2011

Tigertemplet

 I förrgår var vi som sagt på tigertemplet och hälsade på lite tigrar. Jag blev lite besviken för jag hade sett framför mig ett jättefint tempel med munkar som gör tai chi och chi gong bland en massa små fontäner, vattenfall och bonzai-träd, men istället var det sandigt och torrt och man såg ingen tempelbyggnad. Tigrarna var väldigt söta men trötta. Det stog på en skylt att de sover nästan hela dagen, precis som vanliga katter. Vi fick dock inte mata några babytigrar för det var helt fullbokat. De sa att om vi någonsin kommer hit igen ska vi boka långt i förväg om vi vill mata dem. På vägen hem i bussen var vi lagom trötta efter en dag med lite vandring, bad i vattenfall och tigerklappning!




3 kommentarer:

  1. Vilka häftiga bilder på dig och tigrarna, var nog lika bra att de var trötta, kan vara farligt annars...kanske,
    mamsen

    SvaraRadera
  2. Äntligen tigrar. Jag gillar som vi säger på fejsbok

    Pappa

    SvaraRadera
  3. Gött, då har jag en like iallafall! De var så söta.

    SvaraRadera