tisdag 6 december 2011

Resa? Vem? Jag?

Nu ska jag nog skriva det första reserelaterade inlägget här på bloggen och det må jag säga, att det var på tiden. Det är ju nämligen därför jag startat denna blogg, för att jag ska åka till Thailand på semester och följa upp det med ca 1 års vistelse på Nya Zeeland.

Ikväll har jag gjort något så trevligt som att dricka lite kolerabakterier. Vaccinet mot kolera är nämligen i dryckesform och smakar brustablett. Gillar man brustabletter så är ju det bra. Jag hatar brustabletter.

Annars på resefronten då? Jag har inte fått någon resfeber än. Det känns fortfarande för overkligt. Det går knappt att tänka på att om en vecka sitter jag på flygplatshotellet på Arlanda och har bara 12 timmar kvar tills planet lyfter. Men jag har köpt diarrétabletter iallafall. Det är ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar