måndag 5 december 2011

Hållbar frostutveckling

Dagen ska för min del gå i pluggandets tecken, men hur lätt är det att skriva hemtenta när syretillförseln i hjärnan är kapad? Jag kände i morse ett starkt behov av att gå ut och gå en sväng. Den största anledningen till att jag ville gå ut var egentligen att det äntligen har kommit lite frost och att jag tycker det är så jäkla fint, men vi kan maskera det med att jag ville inspirera mig och få lite syre till alla mina välutvecklade hjärnceller. Inspiration till att skriva om hållbar utveckling och upplevelseindustrin. Så att säga. Jag hoppas på att denna frostutveckling är hållbar. Åtminstone i en vecka till. 


3 kommentarer:

  1. Härliga bilder:)
    //emmpe:)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, jag tyckte också att de blev fina. Ses ikväll!

    SvaraRadera
  3. Tredje gången gillt, nu ska jag väl få iväg en kommentar, som t.ex. att du tar jättefina bilder, och vad skönt att du är färdig men en av delarna av ditt arbete.
    Mamma

    SvaraRadera