fredag 30 december 2011

Ormsafari on my own

En sjukt cool sak som hände idag när jag var ute på upptäcktsfärd runt hotellet gick jag på en liten stig bakom hela bungalowområdet. När jag går där i löven ser jag en jävligt grön pinne och undrar varför den ser ut så. Sedan tänker jag att det kanske är lite skräp? När jag ser huvudet med röda streck förstår jag att det är en ascool orm, en sån där som man ser i glasbur på universeum! Jag blev så rädd att jag sprang raka vägen tillbaka till poolen, speciellt eftersom jag var barfota. Tyvärr var jag så rädd så jag fick ingen bild. Jag och Liza tog på oss skor och gick tillbaka för att försöka få en bild men den hade ringlat vidare. Dock hittade jag en cool ödla på kvällen som väste åt mig, och den fick jag en bild på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar